Monday, April 21, 2014

cara mengecilkan perut ampuh

cara mengecilkan perut ampuh اشتباه با چربی در معده شما ؟ شما قطعا می خواهید به نظر می رسد با اعتماد به نفس با بدن ایده آل ، درست است؟ هیچ آسیبی در انجام ورزش سالن ورزش چگونه به کوچک شدن معده وجود دارد. آیا می دانید در صورتی که تجمع چربی در معده متعدد هستند.

این باعث می شود معده شما سخت را برای sixpack است . بنابراین، تمرین ورزشگاه مناسب مورد نیاز شما را به معده sixpack و شما قطعا با اعتماد بنفس انجام خواهد شد . در اینجا نحوه به ورزش سالن ورزش که توسط kumpulanilmu2.blogspot.com گزارش شده است. نخست ، آیا نشستن یو پی اس . بسیاری از شما احتمالا در حال حاضر این یک جنبش . شما فقط خود را در پشت با پاهای موقعیت خم دروغ و دست در پشت سر قرار گرفته است. شما می توانید با بلند کردن بدن به جلو و عقب شروع می شود.

یو پی اس جنبش نشسته بر روی عضلات شکم تمرکز و سوزاندن چربی در شکم تجمع می یابد. جنبش دوم افزایش می یابد پا است . جنبش بدنسازی کوچک شدن معده بسیار ساده است. شما به سادگی دراز کشیدن با پاهای خود را صاف و محکم . با قرار دادن دست خود را بر کمر طرف با پاهای خود را راست و بلند را با زاویه 45 درجه . نگه دارید این موقعیت را برای دو دقیقه و کمر پا برای رسیدن به طبقه.

همانطور که توسط seputarfitness.com اضافه شده است ، اگر دوست دارید طعم شیرین از شکر، باید از هم اکنون در نظر گرفته شده که در آن شما می توانید از طعم شیرین . اگر شما قند خوردن در مقادیر کم ، کمک خواهد کرد افزایش انبردست گلوکاگون می تواند تبدیل چربی به انرژی کمک کند. چگونه ؟ شما علاقه مند به ورزش است ، درست است؟ موفق باشید .

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online | Portal Informasi Online