Wednesday, December 18, 2013

manfaat buah naga untuk kesehatan jantung

manfaat buah naga untuk kesehatan jantung cọ bụ ezie na osisi a dị mfe hụrụ , namuk ọtụtụ ndị na -aghọta na omimi nke Njirimara zoro n'azụ dragọn ahụ mkpụrụ.Na udi dị iche mkpụrụ ndị ọzọ , n'ihi ya, mata atụmatụ nke zuru uru mfri emi . Mgbe ya na mmepe , ọnụnọ nke dragọn ahụ mkpụrụ nakwa mgbe incised dịgasị iche iche nke ndị ọzọ na -arụ ọrụ .Ochie Chinese otu weere dragọn mkpụrụ karịrị nnọọ mkpụrụ osisi na ọtụtụ uru. Mkpụrụ na- anụ na yiri nnukwu agwọ akpịrịkpa bụ mgbe a oyi abụọ akpụ n'elu ebe ịchụàjà okpokoro uwa . Kwa -amị n'ọnwa New Year ememe a na mkpụrụ osisi a na- n'ihu , ma ghọọ otu n'ime ndị chọrọ inye onyinye n'ihi na ọ na- kweere ga- uba .Ma ya nwaafo Mexico, dragọn ahụ na mkpụrụ osisi ahụ a na-ewere otu anya . Ọ bụ naanị mgbe ada na Vietnam , dragọn ahụ mkpụrụ osisi malitere akọ ọtụtụ n'ihu akpatre evolving n'ime Ndịda Ebe Ọwụwa Anyanwụ Eshia na obodo a.Ke Vietnam dragọn mkpụrụ a na-akpọkarị J.Randall Long ma ọ bụ nkọ dragọn mgbe China na-akpọ Feuy Long kwa . Ke ikpehe Mexico, dragọn ahụ mkpụrụ -abịa na aha Pitahaya .Dragọn mkpụrụ n'onwe ya nwere ìhè acha , anụ bụ ezigbo onye , ma kpuchie na akpịrịkpa na -ele anya dị ka nnukwu agwọ ma ọ bụ dragọn . Nke ọdịnaya mkpụrụ osisi bụ na-acha ọcha , ma ọ bụ ọbara ọbara -acha odo odo na a sprinkling nke nwa osisi . Udidi ya dị ka ụtọ basil uto ka kiwi mfri.Agricultural Research Agency nke Republic of Indonesia kwuru na dragọn ahụ mkpụrụ ike belata cholesterol , ghara imegide ọbara shuga , akụrụ ọrụ ma sikwuo ike ọkpụkpụ , na mma -arụ ọrụ nke ụbụrụ . Na phytochemical bekee a mkpụrụ osisi nwere ike ibelata ihe ize ndụ nke kansa.Dragọn mkpụrụ dịkwa nnọọ mma maka ọbara usoro . Mkpụrụ osisi dị irè na mbenata eke ntụk ye neutralize toxins ke iyịp. Dragọn mkpụrụ dere pasent 80 na mmiri, vitamin C , eriri , calcium , ígwè , na site ndị bara uru ga-esi merie ọbara mgbali elu .Ọdịnaya ka dragọn ahụ mkpụrụ ruru 0.7-0.9 grams ọ bụla gram dịkwa nnọọ uru ke digestive usoro lowers cholesterol etoju. Ọ bụrụ na ị chọrọ iji zere ọrịa dị iche iche , ọ dịghị nsogbu ma ọ bụrụ na ị na -eri a dragon mfri ugbu a.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online | Portal Informasi Online